بی سرزمین تر از باد ...

دختران ایرانی نازترین عکسهای ایرانی

عکسهای خفن ایرانی

نازترین عکسهای ایرانی

نازترین عکسهای خارجی

عکس های خارجی

کلیپ عکسهای خفن ایرانی های ایرانی

کلیپهای ایرانی


bi-sarzamintar-az-bad

امین

bi-sarzamintar-az-bad

http://bi-sarzamintar-az-bad.loxblog.com

بی سرزمین تر از باد ...

چقدر عجیبه ....

بی سرزمین تر از باد ...

سلام به همه دوستانی که قابل دونستن و به وبلاگ من اومدن پروفایلم فعاله برو پست ها رو بخون نظر یادت نره راستی آدرست رو هم بذار تا بتونم پیدات کنم مرسسسسسسسسسسیییی فقط به خاطر دلم

بی سرزمین تر از باد ...

                                                      
چقدر عجیبه ....

 


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

منیـــــره
ساعت11:47---4 بهمن 1391
این هم عالی بود... مرسی یونس... خیلی قشنگ بود...

ساعت19:03---2 بهمن 1391
دوست عزیزم لینکت کردم
پاسخ:خیلی ممنون عزیم


mahsa-tala
ساعت17:45---2 بهمن 1391
excuse me!dg tekrar nemishe!baba bahoosh b mam yad bede zerang bashim

ساعت17:16---2 بهمن 1391
سایتت معروفه ها! پاسخ : نه بابا ؟؟!!! پس چرا خودم خبر ندارم ؟؟ خوشم اومد از رو نمیری از امکانات وبلگ چی میدونی ؟؟؟ میخوام یه چیزی بهت بگم

ساعت17:11---2 بهمن 1391
مگه حتما باید وب داشته باشم؟وب ندارم داش فقط وبگردم پاسخ : باشه . گفتم اگه داری نگفتم که خدایی نکرده دروغ میگی . شما وب منو چه جوری پیدا کردی داش گلم ؟؟؟

ساعت17:07---2 بهمن 1391
داش چرا ناراحت میشی؟فقط میخواستم بگم قیافه اصلی خودتو بذاری به نفعته این جوری همه فکر میکنن زشتی!پس عوض کن بازم میاما< پاسخ : چرا ناراحت شم ؟؟ اصلا هم ناراحت نشدم خیلی هم حال کردم خوشحال میشم بازم بیای . پس آدرس وبت کو ؟؟؟

ساعت17:01---2 بهمن 1391
سلام داش خوبی؟
یه چیزی جیگر:اون عینکو بردار یه عکس بزار ببینیم واقعا خودتم خوشگلی پاسخ : چشم حتما . راستی یه جایی یه آگهی دیدم فضول ها رو استخدام میکردن . میخوای آدرسشو بدم برو یه سر بزن حتما استخدامت میکنن


mahsa-tala
ساعت16:46---2 بهمن 1391
na baba!narahat????????khob haghighate narahati nadare k!haghighat talkhe vali bara ma shirine

mahsa-tala
ساعت16:32---2 بهمن 1391
سلاااااااام!جوابتونو دادم اگ میخواین تو قسمت نظرات بخونینش!اینو ی جا دگ خونده بودم ولی بازم gooooooooood

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





 +نوشته شده در دو شنبه 2 بهمن 1391برچسب:,;ساعت15:30;توسط امین; | |